Mérd meg, hogy mennyit is ér a profi marketinganyag!

Tarts velünk ingatlanmarketinges kísérletünkben!

görgess lejjebb

Mennyit érhet egy profi marketinganyag? Mérjük meg együtt!

Tarts velünk ingatlanértékesítési kísérletünkben!

Az ingatlanértékesítés világa mostanra drámai változáson ment keresztül, így ma már szinte alapszolgáltatásnak vehető a home staging, a professzionális fotózás és videózás, a drónfelvételek vagy a 3D-s technika.

Ezekkel bárki találkozhat, talán használja is őket, de vajon tényleg tisztában vagyunk vele, hogy milyen hatékonysággal működnek? Mikor melyiket érdemes használni, és melyik az igazán hatékony?

Új, kísérleti kezdeményezésünk célja, hogy valós, mérhető adatokkal dokumentáljuk az ingatlanmarketing eszközeinek valódi erejét és hatását.

A kísérletezés nem lehet pénzkérdés, így díjmentes tervezéssel és akár 90%-os kivitelezési kedvezménnyel támogatjuk mindazokat, akik ebben a különleges projektben velünk tartanak!

Ha kísérletező típusnak tartod magad, eléggé nyitott vagy és érdekel, hogyan változtathatják meg technikai (és taktikai) marketingeszközeink az értékesítés eredményeit, tarts velünk!

Jelentkezni a kérdőívünkön tudsz, amelynek kitöltése alig 5 percet vesz igénybe.

jelentkezem

Vagy ha kérdésed lenne, keress minket!

Csatlakozz a REC (Real Estate Communucation) új kísérletéhez, és tervezzük együtt újra az ingatlanmarketinged!

Készítsünk a stratégiádhoz szabott anyagot és mérjük meg, hogy számszerűsítve mennyit is ér egy profi marketinganyag!

Bizonyára láttál már olyan ingatlant, ami

  • jó adottságú volt
  • megfelelő áron kínálták
  • több helyen is meghirdették

Jönnie kellett volna a vevőnek, de valami miatt mégsem jött. Ha van esetleg ilyen „beragadt” ingatlan a tarsolyodban, ami nem hozza a papírformát, akkor téged keresünk!

Csatlakozz a REC (Real Estate Communucation) új kísérletéhez, és tervezzük együtt újra az ingatlanmarketinged!

Készítsünk a stratégiádhoz szabott anyagot és mérjük meg, hogy számszerűsítve mennyit is ér egy profi marketinganyag!

Borbély Levente vagyok a REC társalapítója és vezetője. Több mint tíz éve foglalkozom ingatlanmarketinggel, és sokszor tapasztalom, hogy egy fotózás, vagy home staging után nem sokkal - akár pár nap leforgása alatt - bekopogtat a várva várt vevő. És ezt nemcsak az éppen piacra kerülő ingatlanok esetében tapasztaltam meg, de sok esetben a már piacon lévők esetében is. Egy új, versenyképes marketinganyag mindig új lehetőséget teremt.

Ezt a jelenséget azonban egészen mostanáig nem dokumentáltam, nem elemeztem, de nemrég szöget ütött a fejembe, hogy kellene vele kezdeni valamit. Mindenekelőtt meg kellene vizsgálni (akár mérni) mennyire lehet hatékony egy, már piacon lévő ingatlan újra gondolt marketingje.

Ezért létrehoztunk egy kísérleti programot, amelyhez most partnereket keresünk! Ha van kedved egy kicsit kísérletezni és téged is érdekel a végeredmény, akkor tarts velünk ebben a különleges, mindannyiunk számára izgalmas és hasznos projektben!

Munkáinkból

Jelentkezni a kérdőívünkön tudsz, amelynek kitöltése alig 5 percet vesz igénybe.

jelentkezem

Még nem hallottál rólam? Akkor ajánlom figyelmedbe a Kalmárok 170. adását.

megnézem

Ha pedig még nem hallottál a REC-ről, akkor ezek volnánk mi

…és pár hasznos link 😊

Miért bennünket választanak? Értékes visszajelzések partnereinktől

Részletek az együttműködésről

Mire van szükség a kísérletben való részvételhez?

  • Egy olyan ingatlanra, ami minimum 6 hónapja a piacon van, de nincs rá komoly érdeklődés. (Ez lehet lakó ingatlan, telek, projekt, kereskedelmi vagy ipari ingatlan is).
  • Az aktív hirdetés linkjére (ezt a későbbiekben kérünk tőled).
  • Az ingatlan reálisan kalkulált árára, ami a stratégia részét képezheti.
  • Fontos, hogy olyan ingatlant válassz, amit örömmel képviselsz, és látsz benne fantáziát!
  • Az ingatlan tulajdonosa szintén nyitott és motivált legyen az értékesítés kapcsán. Hajlandó legyen tenni is azért, hogy jó áron keljen el az ingatlanja!

Amennyiben ezek a feltételek biztosítottak, jelentkezz nálunk a következő teszt kitöltésével!

Mi a következő lépés?

  • Felvesszük veled a kapcsolatot, és átbeszéljük a részleteket.
  • Díjmentesen készítünk neked egy – a stratégiádhoz igazodó – marketingtervet.
  • A marketingterv megvalósítása saját eszközeiddel, illetve igény szerint a mi közreműködésünkkel történhet.
  • Az elkészült marketinganyagot élesítünk.
  • A következő hetekben mérjük a változást (a piaci reakciókat), hogy értékelhessük és publikálhassuk azt.

Egy kardinális kérdés: Mennyibe kerül ez Neked?

A részvétel díjmentes, de feltételekhez kötött!

Kísérleti programunk elsődleges célja, hogy megmérjük marketinganyagaink működőképességét, hasznosságát, dokumentáljuk azokat, és publikáljuk a végeredményt. A felajánlott ingatlanra díjmentesen tervezzük meg és készítjük el a javasolt marketinganyagot, melyet az ingatlan egyedi adottságaihoz és a te lehetőségeidhez, terveidhez igazítunk. Amennyiben marketingtervünk megvalósul, és meg is osztod velünk a méréshez szükséges adatokat, akkor a projektet beemeljük a kísérleti anyagaink közé. Marketingtervünket megvalósíthatod saját fotósoddal, partnereddel is. Nyitottak vagyunk, szívesen megismerjük őket, és örömmel dolgozunk velük közösen. Természetesen a teljeskörű kivitelezést is bátran ránk bízhatod!

A kivitelezésben is számíthatsz ránk, és különleges kedvezményekkel támogatjuk a munkád!

50% Kedvezmény*

A kedvezmény érvénybe lép, ha az elmúlt 2 hónapról megosztod velünk a felajánlott ingatlan hirdetési statisztikáit, illetve megteszed ezt az új marketingterv megvalósulását követően is. Segítségért cserébe a teljes munkadíjunkból 50% kedvezményt adunk!

90% Kedvezmény*

Amennyiben kameránk előtt is hajlandó vagy megosztani tapasztalataidat - ezzel is hitelesítve a projektet, illetve színesítve anyagainkat -, úgy 90%-os kedvezményt adunk valamennyi, általunk végzett szolgáltatás díjából.

* A kedvezmény csak abban az esetben érvényes, ha a megadott adatokat maradéktalanul átadod nekünk, illetve hozzájárulsz, hogy az összes, a kísérletben résztvevő anyagot/adatot felhasználhassuk annak elemzésére, publikálására, illetve promóciós célokra. Kedvezményünk az összes általunk nyújtott szolgáltatásra vonatkozik, de nem vonatkozik azokra a termékekere és szolgáltatásokra, amit harmadik szereplő kínál. Erről ajánlatunkban minden esetben kiemelten tájékoztatunk majd az elfogadást megelőzően. 

Jelentkezni a kérdőívünkön tudsz, amelynek kitöltése alig 5 percet vesz igénybe.

jelentkezem

Vagy ha kérdésed lenne, keress minket!

Fontos információk

Személyenként (ügyfelenként) csak egy ingatlant tudunk fogadni a kísérletben!

Kísérletünkben maximum 30 ingatlant tervezünk megjeleníteni.

A kísérlet jelentkezési határideje 2024.10.15.

A megosztott adatokat és a felmerülő információkat bizalmasan kezeljük, adatkezelési tájékoztatónkat weblapunkon olvashatjátok.

A megosztott statisztikák kivonatait, részleteit vagy egészét is felhasználjuk a kísérlet publikálása során, adott esetben az elkészült vizuális anyagok felhasználásával együtt bemutatva őket. Ennek elfogadása szükséges előfeltétele a kedvezményekkel kapcsolatos együttműködésünknek.

Az elkészült interjúk részleteit, de akár egészét is fel szeretnénk használni a teljes projekt bemutatásához, illetve az érintett projekt ismertetéséhez. Ennek elfogadása szükséges előfeltétele a kedvezmények teljesülésének.

(A tájékoztatás nem teljeskörű, a pontos részleteket online szerződésünk tartalmazza. Kérdés esetén bátran keressetek minket!)

A kísérletben résztvevők mindegyike megkapja a teljes kísérlet bővített, kizárólag nekik szánt dokumentációját.

Akkor is érdemes jelentkezned, ha éppen nincs a kísérletre szánt ingatlanod, de szeretnéd megkapni a projekt összefoglalóját! Írj nekünk és a végén neked is elküldjük az eredményeket!

Jelentkezni a kérdőívünkön tudsz, amelynek kitöltése alig 5 percet vesz igénybe.

jelentkezem

Vagy ha kérdésed lenne, keress minket!

Kis kedvcsináló az eddigi pilot projektekből

Budapest 9. kerületi, 82 m²-es lakás

7 hónapja volt piacon 89,9 Milliós irányáron.

A tulajdonos a fotózást követő 9. napon elfogadott egy közel irányáras vételi ajánlatot.

Dunaharaszti, 243 m²-es ház

11 hónapja volt piacon 245 Milliós irányáron.

A tulajdonos a fotózást követő 24. napon elfogadott egy vételi ajánlatot.

Szentendre, 196 m²-es ház

9 hónapja volt piacon a ház 115 Milliós irányáron.

A tulajdonos a fotózást követő 6. napon elfogadott egy vételi ajánlatot.

Jelentkezni a kérdőívünkön tudsz, amelynek kitöltése alig 5 percet vesz igénybe.

jelentkezem
Reméljük, hogy meghoztuk a kedved a közös munkára! Ha igen, akkor jelentkezz bátran, ha pedig további kérdésed lenne, keress minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken!

Üdvözlettel,
REC Team
hello@rechungary.hu
+36 20 615 9902

Eddigi projektjeinkből

© 2025 Real Estate Communications
Top